Servis Nokia Praha

CENY SERVISNÍCH ZÁSAHů
neodblokováváme mobily nokia Mobilní telefony většiny značek:

* Výměna displeje
* Čištění a oxidace
* Závada audiočásti
* Nečte SIM kartu
* Vypíná se - Restartuje
* Nelze zapnout
* Výměna systémového konektoru - Nedobíjí
* Kontakty baterie
* Zámek Bat. - Tlačítka ovl. - Gumička LCD
* Signál, nenajde síť, nelze volat, nejde foto
* Výměna klávesnice
* Výměna krytu Přední
* Výměna krytu Zadní - Víčko - Anténa
* Výměna krytu Střed
* Výměna krytu komplet
* Flex LCD - modul klávesnice- propojovací
* Čeština
* Odblok

Opravy a jiné servisní zásahy do telefonu jsou prováděny v nejkratších možných časech. Většina drobnějších oprav na počkání.

Chcete-li znát cenu servisního zásahu, o který byste měli zájem, využijte následující volby. Po zvolení se zobrazí automaticky popis zásahu a jeho cena (vč. DPH).

Tento ceník je nezávazný a uvedené ceny jsou orientační. Vyhrazujeme si právo ceny bez předchozího varování změnit. Mějte na paměti, že některé závady mohou mít příčinu v jinou, než se na první pohled zdá a oprava by pak mohla spadat do jiné cenové kategorie.

Zdroj: http://www.mp.cz/cze/servis/cenik/

Servis Nokia Praha - zajišťují mimo jiné i přehrátí nového firmware - během cca 30 minut, u telefonů v záruce zdarma. Pro jistotu si ještě předem zavolejte, než se tam vypravíte. Velmi rozdílný je i přístup: někde Vám zálohování dat z telefonu ani nenabídnou (a přehráním firmware tedy přijdete o všechna cenná data)

Zdroj: http://www.gsm4u.cz/Nokia/servis/opravy.htm

SERVIS, ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

V zájmu zlepšování kvality služeb a k uspokojení Vašich potřeb, je zde pár rad a nápadů, jak řešit nejčastější problémy a závady mobilních telefonů.

1. Nejdou mi posílat SMS zprávy.
2. Nejde mi volat.
3. Co dělat s telefonem, do kterého se dostala kapalina?
4. Co když nemám signál?
5. Co je firmware (software) a jak jej mohu aktualizovat?
6. Co dělat, když se můj smartphone zasekává či zamrzá?
7. Když mluvím do telefonu, druhá strana mě neslyší.
8. Když volám, nic neslyším.
9. Jak dlouho trvá oprava telefonu?
10. Půjčujete náhradní telefon po dobu opravování mého?
11. Je možné uplatňovat na opravu nějakou slevu?
12. Měníte kryty telefonu?
13. Nemůžu se na počítači přes telefon dostat na internet. Co s tím?
14. Nefungují mi MMS.
15. Nemohu zapnout telefon.
16. Nenabíjí.
17. Nejde LCD u „Véčkových“ telefonu.
18. Nefungují mi na telefonu klávesy.
19. Co když mi telefon nezvoní?
20. Jak se k telefonu chovat?
21. Mohu nějak zjistit stav zpracování mé opravy?


1. Nejdou mi posílat SMS zprávy.
Odpověď:

Většinou to bývá špatným uživatelským nastavením. Zkontrolujte v nastaveni textových zpráv Středisko zpráv (Centrum zpráv, apod.).

* O2: +420 602 909 909
* T-MOBILE: +420 603 052 000
* VODAFONE: +420 608 005 681

V případě správnosti nastavení ověřte služby poskytovatele (operátora) a pak ještě zkuste obnovit nastavení.

Zdroj: http://www.mp.cz/cze/servis/faq/